به نام خدا

در این پست آموزش خرید بسته‌های نرم‌افزاری همراه سیستم ابری را تقدیم می‌کنیم

فیلم زیر را ببینید در صورت نیاز متن بعد از فیلم را هم می توانید مطالعه نمایید

 

 

1- در ابتدا وارد سیستم بشید

اگر نیاز به آموزش نحوه ورود به سیستم را دارید، از این لینک، آموزش قبلی ما را ببینید

2- پس از ورود وارد نرم افزار خود شوید. در اینجا ما با کاربری حسابداری ورژن جدید اقدام به خرید خواهیم کرد.

 

3-بر روی گزینه خرید برنامه که با رنگ نارنجی مشخص شده است، کلیک نمایید.

 

4-در اینجا اگر اطلاعات حقوقی یا مشخصات کسب و کار خود را وارد نکرده باشید، از شما اطلاعات حقوقی را دریافت می‌کند.

♦♦♦ توجه داشته باشید که این اطلاعات را تنها یکبار از شما دریافت می‌کنیم لذا در ثبت اطلاعات دقت بفرمایید.

♦♦♦ همچنین اگر قبلا اطلاعات کسب و کار خود را وارد کرده باشید، این صفحه را نمی بینید.

 

5- پس از تکمیل اطلاعات کسب و کار، به صفحه پکیج‌های در دسترس فروش، منتقل خواهید شد.

بیش از 40 طرح متفاوت را در این مرحله مشاهده خواهید کرد.

6- پس از مشاهده طرح مورد نظر خود، می توانید آن را به صورت یک‌ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یکساله پرداخت نمایید. در اینجا پس از انتخاب طرح و نحوه پرداخت مورد نظرتان، گزینه نارنجی رنگ «افزودن را بزنید».

 

7- با انتخاب طرح و نحوه تمدید خود، در بالای همه پیکج‌ها یک رکورد اضافه می شود که خلاصه خرید شما را نمایش می دهد.

♦♦♦ با انتخاب هر طرح، طرح های مشابه از لیست حذف می‌شود تا شما یک محصول را دوبار خریداری نکنید.

8- تمامی محصولاتی که می خواهید را به همراه دوره پرداخت مد نظرتان انتخاب کنید تا در لیست اضافه شوند.

 

9- در نهایت می توانید لیست خلاصه ای که از محصولات انتخاب کرده اید را اصلاح نمایید و پس از اطمینان از مواد انتخابی، گزینه «تکمیل خرید» را بزنید تا به صفحه پیش فاکتور هدایت شوید.

 

10- در صفحه پیش فاکتور فروش کالا و خدمات، صحت اطلاعات حقوقی یا حقیقی خود را تایید کنید.

♦♦♦ در این صفحه می توانید درخواست ارسال اصل فاکتور را داشته باشید، در این صورت مبلغی به عنوان هزینه پستی به فاکتور اضافه خواهد شد. این مبلغ با رنگی متمایز در لیست قابل مشاهده است. اگر اصل فاکتور برایتان مهم نیست نگران نباشید در مرحله 13 همین آموزش پرینت پیش فاکتور و فاکتور را خواهید دید.

11- اگر کد تخفیف داشته باشید، در این قسمت قابل اعمال است. کد تخفیف‌های فعال در سایت و شبکه‌های اجتماعی همراه سیستم ابری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

12- با ثبت کد تخفیف، اگر کد به محصول انتخابی مرتبط باشد، با رنگی متمایز در لیست روبروی کد تخفیف، مبلغ تخفیف را مشاهده خواهید کرد و این یعنی کد بدرستی اعمال شده است.

 

♦♦♦ اگر کد تخفیف اشتباه باشد یا برای محصول انتخابی نباشد با خطای زیر روبرو خواهید شد.

 

13- با انتخاب گزینه چاپ در مرحله 12، می توانید از فاکتور خود پرینت بگیرید. اگر نیازی به اصل فاکتور ندارید پیشنهاد می کنیم از همین چاپ استفاده کنید. با توجه به ماهیت پیش فاکتور، بعد از پرداخت، در منوی داخل نرم افزار مالی می توانید فاکتور پرداخت شده خود را ببینید و در صورت نیاز پرینت بگیرید.

تمام

 

 

اگر سوالی دارید لطفا در زیر همین پست کامنت بگذارید